شناسه خبر : 99581
یکشنبه 03 ارديبهشت 1402 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط باشگاه ستارگان ایثار صورت گرفت؛

مسابقات ورزشی، سلامت بخش و روحیه بخش/فیلم

مرحله دوم جشنواره جام ماه مبارک رمضان یادواره شهید ولی الله میرعزیزی توسط گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان، باشگاه ستارگان ایثار تهران برگزار شد.

فاش نیوز- مرحله دوم جشنواره جام ماه مبارک رمضان یادواره شهید ولی الله میرعزیزی توسط گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان، باشگاه ستارگان ایثار تهران در آخرین هفته فروردین ماه 1402 و مصادف با ایام پایانی ماه مبارک رمضان برگزار شد.

این جشنواره ورزشی فرهنگی که به همت مسئول فعال باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس برگار شد، از یکشنبه 27 فروردین آغاز شده و روز جمعه 1 اردیبهشت با انجام مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به پایان رسید.

این برنامه مفرح ورزشی نه تنها از لحاظ سلامت جسمانی در سالم نگه اشتن وضعیت جسمی جانبازان و ایثارگران و خانواده هایشان موثر است، بلکه به طور چشمگیری در سلامت روان و حال خوب و بهبود حال روحی ایشان تاثیرگذار است.

مشارکت در برنامه های جمعی، به ویژه در قالب مسابقات که هم فرح بخشی و انرژی بخشی بسیاری ایجاد می کند و هم با انرژی گروه و شادی و بگو بخند فراوان همراه است، از برنامه های موثری ست که به تمامی متولیان ایثارگران توصیه می شود در انجام و شکل دادن آنها کوشا باشند.

 

فیلم هایی کوتاه از ورزش گروهی جانبازان به نظر مخاطبین می رسد:

https://www.aparat.com/v/O1lBJ

https://www.aparat.com/v/hVgBO

 

فیلم از مسئول باشگاه ایثار، جانباز اکبر حسین زاده

گزارش از شهیدگمنام

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi